sobota, 25 maja 2013

Zaczynamy!

Witam. Blog rusza z dniem 26.05.2013r.

Jakiś czas temu zapytałem, czy warto byłoby zacząć jakiś poważny projekt odnośnie kultury japońskiej. Dostałem kilka sygnałów, że byłyby zainteresowane taką tematyką osoby, więc postanowiłem wyjść z inicjatywą i spróbować swoich sił w prowadzeniu własnego bloga.
Część z Was zapewne będzie mnie kojarzyło głównie z blogów i forum yaoi (głównie fandomu Naruto), ale mam nadzieję, że dzięki takiej działalności uda się Wam poznać mnie z nieco innej strony :P
Co jakiś czas zamierzam umieszczać tu artykuły o szerokiej tematyce. Traktuję to jako hobby, ale i pracę, ponieważ dzięki pisaniu o kulturze Japonii, zamierzam motywować się również do nauki przed egzaminami na uczelni.
Mam dość pokaźny zbiór materiałów, więc nic nie stoi na drodze, żeby się nimi podzielić :)
Jeśli będzie Was interesował jakiś konkretny temat, niech Was nic nie powstrzyma od zasygnalizowania tego w komentarzach lub prywatnych wiadomościach:
gg: 8000680
email: urbi4u@gmail.com! :P
Postaram się jak najszybciej odpowiadać na pytania.
W takim razie do przeczytania za jakiś czas ;P

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz